Aha! Daar istie dan! - Reisverslag uit Benares, India van Jim Brouwer - WaarBenJij.nu Aha! Daar istie dan! - Reisverslag uit Benares, India van Jim Brouwer - WaarBenJij.nu

Aha! Daar istie dan!

Door: Jim

Blijf op de hoogte en volg Jim

16 Januari 2013 | India, Benares

Eindelijk is er stroom, een computer, internet en een tijd waarin het mij uitkomt even weg te zakken achter een pc en iedereen te updaten.
In Nepal is in de grote steden slechts 4 tot 6 uur stroom per dag dat maakt het lastig een blog bij te houden. Gelukkig had ik mijn notitieboekje bij mij.
Ik begin gewoon bij het begin; alsof het dag 1 is :-)

  • 16 Januari 2013 - 21:19

    Roby:

    Ik ben benieuwd naar je verhalen !:-D
    Je trekking is al voorbij?

    Veel plezier !

  • 16 Januari 2013 - 21:34

    Rinske:

    Jaaaaa eindelijk ;) Lastig he als je geen internet hebt ;)
    Ben helemaal beneiuwd naar al je verhalen tot nu toe!!! Volgens mij echt een onwijs mooie reis!!! Ik ga snel de rest van je verslagen lezen!!!

    XXXXXjesssssss

  • 16 Januari 2013 - 21:36

    Rinske :

    Ik had me trouwens aangemeld zodat ik een email zou krijgen als je een berichtje zou plaatsen...blijkbaar heeft dat niet gewerkt...:S Maaaarrrrr ga het nu allemaal inhalen!!!

    xxxxies van je zusje

  • 29 Januari 2013 - 23:37

    Jan En Nelly:


    Al je reiservaringen tot nu toe gelezen, pffffft indrukwekkend hoor !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jim

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 3617

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 28 Januari 2013

Nepal en India, van de Himalaya tot Goa

Landen bezocht: