Nepal en India, van de Himalaya tot Goa - Reisverslagen van Jim Brouwer - WaarBenJij.nu Nepal en India, van de Himalaya tot Goa - Reisverslagen van Jim Brouwer - WaarBenJij.nu

Nepal en India, van de Himalaya tot Goa

Het plan was om deze reis samen te maken, als verliefd stel. Met verdriet heb ik de relatie beeindigd. Nu sta ik hier alleen voor, alleen voor het maken van deze indrukwekkende reis.

Ik begin in Kathmandu, Nepal. Ik trek door naar het noorden de Himalaya in. Daarna trek ik door naar het zuiden. Hier kom ik langs het spirituele noorden van India, de jungles van India, om uiteindelijk op Goa uit te komen.

Het voelt raar om nu zelf te gaan, ik heb getwijfeld om niet te gaan. Maar ook dat was geen optie. Morgen ochtend vliegen!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2013

Aha! Daar istie dan!

10 Januari 2013

Dag 7 - Tadapani hotspring!

09 Januari 2013

Dag 6 - Trekking van Hile naar Ghorepani

08 Januari 2013

Dag 5 - Trekking van Nayapul naar Hile en ziek

07 Januari 2013

Dag 4 - Pokhara
Jim

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3615

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 28 Januari 2013

Nepal en India, van de Himalaya tot Goa

Landen bezocht: