Dag 1 - vliegen, vliegen en nog eens... vliegen - Reisverslag uit Delhi, India van Jim Brouwer - WaarBenJij.nu Dag 1 - vliegen, vliegen en nog eens... vliegen - Reisverslag uit Delhi, India van Jim Brouwer - WaarBenJij.nu

Dag 1 - vliegen, vliegen en nog eens... vliegen

Door: Jim

Blijf op de hoogte en volg Jim

04 Januari 2013 | India, Delhi

4:15 mijn bed uit, douchen en daarna naar Schiphol.
Er is erg veel gedoe geweest met het visum maar gelukkig is alles goed gegaan. Dit alles heeft mij wel veel hoofdpijn en vooral een verdraaid slecht humeur gegeven.

5:45 check in, beetje rondlopen en na een uurtje krijg ik van verschillende mensen smsjes. Erg leuk, had ik net even nodig op dat moment want ik keek even overal tegen op.

8:00 stijgt het vliegtuig op, viva la Paris! Voor ik het weet is het uurtje om en zit ik in Parijs. Bij de landing komt de stewardes even melding maken dat er mogelijk bagage is achter gebleven, misschien ook niet. Lekker dan... Er zat de afgelopen tijd zo veel tegen, zal dit er ook nog bij komen.
Doorgesluist naar het vliegtuig, ik meld bij de stewards van dit vliegtuig de melding van de bagage. Mijn bagage is nog niet terecht maar die zal vanzelf wel komen, hoop ik. Uiteindelijk komt een stewardes mij vertellen dat mijn bagage ingeladen is. Yes!

De vlucht naar Delhi gaat ook vrij soepeltjes voorbij. Filmpje kijken, beetje slapen, beetje eten, muziekje op, spelletje spelen, nog een beetje slapen, jullie kennen het wel.
Het laatste uurtje vond ik het wel echt mooi geweest, maar ik was er bijna.
In het vliegtuig is het ontzettend rustig, ik denk dat de helft van de plaatsen nog leeg was.

23:00 kom ik in Delhi aan. Rondje gelopen, geprobeerd wat te slapen op een bankje en Rupees geregeld.
De check in naar Kathmandu gaat om 3:00 al open. Daarna heerlijk geslapen op een vrije luxe roze sofa van stof. De wekker gaat 6:00, echt ik ben kapot, sjok sjok.

  • 16 Januari 2013 - 08:08

    Ronald:

    Wat ben ik blij voor je dat het allemaal nog wel rond is gekomen Het is geen goede start voor zo'n vakantie. Ik hoop dat je je rust een beetje neemt aan het begin van de vakantie. Nepal en India maken waarschijnlijk heel veel bij je los. Dus ik ben benieuwd hoe je het zal ervaren. Als jij rustig blijft, is het ook rustiger om je heen. Heb jij onrust dan zal je die onrust daar wel kwijt raken. India is net een spiegel. Sommige dingen worden wat uitvergroot, maar je kijkt naar je zelf. Relax, en enjoy the moments!

  • 16 Januari 2013 - 20:36

    Roby:

    Jim!!!
    Wauwie... Voordat je reis begint heb je alweer het nodige meegemaakt!
    Maar je bent er, en nu volop genieten:-D
    Heb je een beetje kunnen slapen in het vliegtuig? Rij stoelen voor jezelf zeker?:D
    Veel plezier met je avonturen, ben benieuwd naar je verhalen!
    Groetjes Roby

  • 16 Januari 2013 - 21:43

    Rinske:

    JE BENT ER!!!!!!!!!na heel wat gedoe.....nu lekker vakantie vieren en genieten......Waarschijnlijk bij jou een heerlijk warm temperatuurtje....Hier is het maar wat koud met sneeuw en de sloten beginnen al dicht te vriezen....Op sommige plekken zou het in nederland al -10/-15 vriezen....Zo erg is het hier dan ook weer niet ;) Max -2...Alvast inkomen voor de komende wintersport...Dat gaat echt een megaomschakeling voor je worden straks!!! Van warm zonnig kortebroeken weer naar de sneeuw...whaaaaa

    Maar nu eerst nog even heerlijk genieten van een welverdiende vakantie!

    xxxjes

  • 29 Januari 2013 - 23:18

    Jan En Nelly:

    Fijne vakantie en geniet van alles wat je gaat meemaken !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jim

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 3625

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 28 Januari 2013

Nepal en India, van de Himalaya tot Goa

Landen bezocht: